Computerul meu s-a blocat sau browserul s-a blocat în timp ce foloseam gateway-ul de plată. Și acum?
Dacă computerul dvs. a înghețat, a pierdut internetul sau browserul dvs. s-a blocat în timp ce vă aflați la gateway-ul de plată și nu primiți un e-mail de confirmare a comenzii de la noi, atunci comanda dvs. a eșuat și plata nu a fost efectuată. Ți-e teamă să plătești de două ori? Vă rugăm să vă adresați mai întâi emitentului cardului dumneavoastră sau băncii online pentru a vedea dacă suma nu a fost plătită. Orice plată va fi vizibilă imediat în contul dumneavoastră bancar personal. Dacă sunteți încă nesigur sau aveți nevoie de asistență suplimentară, vă rugăm să ne contactați. Dacă aveți nevoie de asistență sau dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați.
Dacă aveți nevoie de asistență sau dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați. Contactați-ne prin: